Controle van uw bestelling
- Hoge klanttevredenheid
- Levering op gewenste leverdatum
- Gratis verzending boven €150
Uw bestelling wordt door een van onze specialisten gecontroleerd. Lijkt uw bestelling incompleet of op onderdelen niet te kloppen? Dan neemt onze specialist contact met u op.
Meer informatieWij kunnen ons voorstellen dat u twijfelt bij het plaatsen van uw bestelling. Gevolgen van een verkeerde of incomplete bestelling kunnen namelijk vrij groot zijn. Producten moeten geretourneerd worden, producten moeten opnieuw worden geleverd en er gaan dure uren verloren. Om u deze ergernis te besparen bieden wij deze dienst aan.
\r\nOnze specialisten controleren uw bestelling onder andere op logica, volledigheid en consistent kleurgebruik. Denk hierbij aan of de schakelaar past bij de bedieningswip, of dat het lampje past bij het gekozen armatuur. Bestelt u enkel een schakelaar? Dan weten wij de toepassing niet en kunnen deze ook niet bepalen. Wat u niet bestelt zien wij ook niet. Als u alleen de schakelaar bestelt maar niet de bedieningswip gaan wij ervan uit dat deze al aanwezig is. Mocht het zo zijn dat we onverhoopt iets over het hoofd hebben gezien, dan zijn de verzend- of retourkosten voor onze rekening.
\r\n\r\n
Heeft u hulp nodig? Bekijk dan hieronder de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat uw vraag er niet bij?
Bel: 0412 - 615 552 of stuur een bericht.
(Wij zijn op maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 08.30 tot 17.00 uur.)
Veelgestelde vragen
- Met welke levertijd kan ik rekening houden?
- Als u maandag t/m vrijdag vóór 16:30 uur bestelt, leveren wij producten die op voorraad zijn de volgende werkdag al bij u thuis. Als u vrijdag vóór 16.30 uur bestelt, leveren wij producten die op voorraad zijn zaterdag bij u thuis. Wij doen er vanzelfsprekend alles aan om de artikelen binnen de aangegeven termijn uit te leveren.
- Zijn er kosten verbonden aan levering?
- De kosten van levering proberen wij zoveel mogelijk te beperken. In sommige gevallen zijn we toch genoodzaakt om voor de levering verzend- & administratiekosten in rekening te brengen:
- Bestellingen boven de € 150,00 worden gratis thuisbezorgd.
- Voor bestellingen onder de € 150,00 in Nederland rekenen wij € 5,95
- Voor bestellingen met een afwijkende maat en/of gewicht rekenen we een transporttoeslag - Welke garantie krijg ik op de producten?
- Bij Elektrototaalmarkt.nl geldt de fabrieksgarantie zoals die door de verschillende fabrikanten gehanteerd wordt. De garantietermijn varieert per product(groep) maar heeft altijd een minimale termijn van 2 jaar. Overigens blijft de wettelijke garantie die een consument heeft onverminderd van toepassing. Deze wettelijke garantie houdt in dat het product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De aangeboden fabrieksgarantie doet hier niets aan af.